Successful Digital Marketing Strategies in Tourism - Campus Vicalvaro

28-03-2025 10:00

P.º de los Artilleros, 38, Vicálvaro, 28032 Madrid

Organizado por olimpia.peyrona@urjc.es

La inscripción ha finalizado.

Next Friday, March 28, at 10am the Vicálvaro campus  (room 003 - ground floor) will host a special masterclass on digital and transmedia strategies in the tourism sector. The session will feature Marcos Fernández, Head of Digital and Transmedia at Thinketers, a digital content agency and audiovisual production company.

Marcos Fernández, a graduate in Tourism and Advertising and Public Relations from URJC, is an expert in digital strategic planning for commercial brands such as Iberia and Riu Hotels. During the session, he will share the most relevant campaigns he has developed in the tourism industry, focusing on how to increase brand awareness and attract customers.

Additionally, his presentation will delve into analyzing consumer motivations and perceptions of various destinations and tourism services, providing a practical and up-to-date insight into the sector.

A unique opportunity to gain first-hand knowledge of how effective digital strategies are designed in the tourism industry.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

El próximo viernes 28 de marzo a las 10am , el campus de Vicálvaro (aula 003 planta baja) acogerá una masterclass especial sobre estrategias digitales y transmedia en el sector turístico. La sesión contará con la participación de Marcos Fernández, Head of Digital and Transmedia en Thinketers, una agencia de contenido digital y productora audiovisual.

Marcos Fernández, graduado en Turismo y en Publicidad y Relaciones Públicas por la URJC, es especialista en planificación estratégica digital para marcas comerciales como Iberia o Riu Hotels. Durante la sesión, compartirá las campañas más relevantes que ha desarrollado en el ámbito turístico, con un enfoque en cómo aumentar la notoriedad de marca y atraer clientes.

Además, su presentación profundizará en el análisis de las motivaciones y percepciones de los consumidores sobre distintos destinos y servicios turísticos, ofreciendo una visión práctica y actualizada del sector.

Una oportunidad única para conocer de primera mano cómo se diseñan estrategias digitales efectivas en el ámbito del turismo.

Fechas En hora local del evento

Mrz '25

28

10:00 Fecha de inicio

Mrz '25

28

11:00 Fecha de fin

Aviso legal | Contacto Plataforma de organización de eventos Symposium Copyright © 2025